Vanliga frågor och svar

Leverans och beställning

NÄR KOMMER JAG ATT FÅ MIN BESTÄLLNING?

Det tar vårt team högst 10 till 15 arbetsdagar att behandla din beställning, tillverka produkterna och leverera dem (kostnadsfritt). Vi gör allt vi kan för att du ska få din beställning så snabbt som möjligt, utan att kompromissa med kvaliteten på våra varor.

HUR KAN JAG SPÅRA MITT PAKET?

Du kan följa din beställning genom att klicka på länken ”Spåra din beställning” längst ned på sidan.

HUR MYCKET KOSTAR LEVERANSEN?

Vi levererar våra produkter över hela världen. Det finns ingen minsta beställningskvantitet och alla våra leveranser är kostnadsfria (med undantag för franska utomeuropeiska departement och territorier).

MIN BESTÄLLNING ÄR INTE KOMPLETT

Om din beställning innehåller flera artiklar kan de komma att skickas separat, beroende på tillgängliga lager och leveranslager. Oroa dig inte, ditt paket kommer inom kort.

JAG HAR INTE FÅTT MIN BESTÄLLNING

Problem med postkontoret? Förlorat, trasigt eller förstört paket?

Med vår säkra leverans tar vår webbplats under företaget ”AWSEO” hand om tvisterna åt dig. Kundnöjdhet är vår prioritet. Vi lämnar inte över ansvaret till transportören och låter dig klara dig själv. Vi tar fullt ansvar genom att omedelbart skicka ett nytt paket till dig på vår bekostnad.

Tveka inte att kontakta oss via e-post på contactwebstore@proton.me: vårt team kommer att göra sitt yttersta för att uppfylla dina förväntningar.

Leave a Reply

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *